Yandex Türkiye Pazarında Yeniden Büyümeyi Hedefliyor
Yeni reklam teknolojileri geliştiren Yandex, hedef kitlelere ulaşmak isteyen firmalara değerli fırsatlar sunarken, dijital mecralardaki reklam yatırımları da giderek artıyor. Markalara dijital pazarlama stratejisi sunan MooF Digital, Yandex ile Türkiye ortaklığında iş birliğine imza atarak performans odaklı hizmetlerini daha da yaygınlaştırdı. Yandex pazarlama araçlarının tüm internet kullanıcılarına ulaşabileceğine dikkat çeken, MooF Dijital Ajans Kurucu Yasin Kaplan, “E-ticaret siteleri de daha fazla satış rakamlarına ulaşmak için Yandex’in reklam stratejisini benimsiyor” dedi..
Dünyada artan internet kullanımı dijital reklamlara yapılan yatırımları artırmaktadır. Bu bağlamda reklamverenler hem daha fazla kullanıcıya ulaşmak hem de hedef kitleyi yönlendirmek için internet kullanıcılarına yönelik reklamlara yükler yerleştirmektedir. Sadece kendi kullanıcılarının değil tüm internet kullanıcılarının erişimini sağlayan Yandex, dijital reklam pazarında reklamverenlere büyük avantajlar sunuyor. Kurulduğu 2008 yılından bu yana dijital pazarlama alanında markalara “performans” odaklı hizmetler sunan performans pazarlama ajansı MooF Digital, Yandex’in Türkiye’deki ortaklığı misyonunu üstlenerek şirketlere sunduğu kapsamlı ayrıcalıklarla da öne çıkıyor.
“Yandex’in görüntülü reklam sistemi tüm kullanıcılara ulaşıyor”
Konu hakkında yorum yapmak MooF Digital Agency Kurucusu Yasin Kaplan, Yandex’in Türkiye’de ve dünyada yeni reklam teknolojilerini kullanmaya, geliştirmeye ve uygulamaya devam ettiğini söyledi. Yandex pazarlama aracının sadece kendi kullanıcılarına değil tüm internet kullanıcılarına da ulaşabileceğine dikkat çeken, Yasin Kaplan “Yandex reklamlarının arama ağı açısından Türkiye’deki pazar payı yüzde 12 olmasına rağmen özellikle Rusya pazarında çok yüksek bir yoğunluğa sahip. Bu da Rusya pazarını hedefleyen markaların ilgisini çekiyor. Ancak Yandex görüntülü reklam sistemi ile sadece kendi kullanıcılarına değil tüm internet kullanıcılarına da ulaşabilmektedir. Böylece Yandex reklamlarını kullanan bir reklamveren, Yandex kullansın ya da kullanmasın, okuduğu web siteleri, haber siteleri, forum siteleri, gezindiği sosyal medya kanalları gibi alanlarda reklamlarını gösterebilmekte ve bu sayede kullanıcı verilerini hedef alabilmektedir. hedef kitle kırılım ağı. E-ticaret siteleri de daha fazla satış rakamına ulaşmak için bu stratejiyi benimsemektedir.
“Yandex, Türkiye’de yüksek bir kullanıcı kitlesine hitap ediyor”
Türkiye’de kullanım oranı oldukça yüksek olan Yandex Navigasyon uygulamasının da reklam vermesinin planlandığını vurgulayan Prof. Yasin Kaplan, Yandex Navigasyon özellikle hem farkındalık hem de geri bildirim açısından kullanılabilecek kanallar arasında yer almaktadır. Yandex Mail ve Yandex’in Cloud uygulamaları da Türkiye’de en çok kullanılan uygulamalar arasında yer alıyor. Bu uygulamalarda reklam görüntülenebiliyor olması Türkiye’de çok yüksek sayıda kullanıcıya hitap edebilmektedir. Yandex’in pazarlama araçları ile başarıya ulaşmak isteyen firmalar, Digital Marketing School veya MooF Digital’den bu konudaki süreç bilgilerini alabilirler.
MooF Digital olarak 14 yıldır gelişen reklam teknolojilerini takip ederek markalarının bilinirliğini en üst seviyeye getirdiklerini belirten Kaplan, yaptıkları değerli işbirlikleri ile markaların dijital başarılarına ortak olmaya devam ettiklerine dikkat çekti. .
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı